poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Piosenki

P: Żegnam was, już wiem. Nie załatwię wszystkich pilnych spraw. Idę sam, właśnie tam, gdzie czekają mnie. Tam przyjaciół kilku mam, od lat. Dla nich zawsze śpiewam, dla nich gram. Jeszcze raz żegnam was. Nie spotkamy się.
Aka: O_o
Ki: Lider odchodzi?!
H: No chyba tak! xD
S: Yeah! Impreza!
D: Super! ^^
Ot: On nie odchodzi.
S: Jak to nie? Powiedział, że nie spotkamy się.
Ot: Nie.
O: Nie?
Ot: Zaśpiewam wam to z dopowiedzeniami.
Aka: Ok. <słuchają>
Ot: Idę sam, właśnie tak [łazienka], gdzie czekają mnie. Tam przyjaciół kilku mam, od lat [sedes, zlew, wanna]. Jeszcze raz, żegnam was. Nie spotkamy się [idzie do łazienki]
Aka: <dalej nie jarzą>
Ot: Kurna! Lider idzie do łazienki się wysikać!
Aka: Aaaa.
Ot: Tak ciężko skumać? =_=
P: Chyba dla nich tak.
Ot: A ty idź, bo się posikasz.
P: <poszedł do łazienki>
H: Gdy cmentarza bramy otula zmrok, ja na czarną mszę swój kieruje krok. Nadszedł czas wyruszałam już, biorę tylko kał i rytualny nóż.
Ka: W tym to nie widzę podtekstu.
Ki: Ja też nie.
Ot: A ja widzę.
Ka: Niby jakie?
Ot: Gdy cmentarza bramy otula zmrok, ja na czarną mszę swój kieruje krok [kiedy się robi ciemno, Hidan idzie w stronę świata snu] Nadszedł czas wyruszam już [czas spać], biorę tylko kał i rytualny nóż [bierze swoją kosę i idzie na przód].
Aka: Ahaaaaa
Ot: No brawo
H: ^^
Ki: Ja też mam piosenkę!
D: Śpiewaj.
Ki: I’m blue da ba dee da ba die...
Aka: O_o
Ki: I co? Rozumiecie kontekst? ^^
Ot: Tu nie trzeba nic rozumieć. Teks mówi sam za siebie =_=
O: Już taki jestem zimny drań, i dobrze mi z tym, bez dwóch zdań, bo w tym jest rzeczy sedno, że jest mi wszystko jedno.
Ot: Ty też nie celłeś z kontekstem, ale tekst też pasuje do ciebie idealnie.
O: Dzieki ^^
Ot: Nie ma za co xD
I: Ja też coś mam.
D: Dajesz xD
I: I am a superstar with a big big house and a big big car. I am a superstar and I don’t care who you are.
Ot: Dobre xD
T: Ja nie znam greckiego.
Ot: To nie grecki.
T: To łaciny.
Ot: Też nie.
T: Francuski?
Ot: Nie.
T: Hiszpański.
Ot: Nie.
T: Więc Tobi nie widzieć.
Ot: To angielski.
T: To Tobi nie wiedział, że takiego coś jest.
Ot: No to teraz już wiesz.
T: Tak ^^
S: Przetłumaczy to ktoś?
Ot: Ja!
Ka: Przecież ty jesteś cienka z anglika.
Ot: Wiem o tym, ale niektóre rzeczy rozumiem.
Ka: No chyba, że tak.
T: Niech Otohi tłumaczy ^^
Ot: Jestem gwiazdą z dużym, dużym domem i dużym, dużym samochód. Jestem gwiazdą i nie obchodzi mnie, kim jesteś.
P: <przychodzi> Jak cie to nie obchodzi kto kim jest?! >_<
Ot: Pein spokojnie. Nie denerwuj się tak.
P: Ale jeśli nikt go nie obchodzi, to ja też go nie obchodzie, a jestem Liderem >_<
Ot: Masz problemy =_=
P: A no mam >_<
Ot: Masz jeszcze jeden problem.
P: Jaki?
Ot: Rozporek.
P: ?
Ot: Zapnij rozporek.
P: <patrzy na spodnie> Kurwa >_< <zapina rozporek>
Ot: Jeszcze by ci kanarek uciekł xD
P: No bardzo śmieszne.
Ot: A propo waszych genitali…
Aka: ?
Ot: Wiecie czemu faceci mają dwa jajka?
H: Nie.
Ot: Bo z trzeciego wykluł się ptaszek xD
Aka: …
Ot: Albo, co mówią jajka podczas stosunku?
P: Co?
Ot: Chuj zapierdala, a my się obijamy xD
Aka: …
Ot: <nieopanowany śmiech>
O: Otohi ogranicz trochę Internet.
Ot: <dalej trans śmiechowy>
P: Czasami mam ochotę ją zabić.
Ka: Więc czemu tego nie zrobisz?
Z: Ja wiem czemu on tego nie zrobi.
Ka: Czemu?
Z: Bo za bardzo na nią leci xD
S: Racja, zabiłby ją to straciłby przyjemność xD
Z: Właśnie xD
P: …
Ot: Hej. Ja tu jestem =_=
I: A ty masz jakąś piosenkę?
Ot: Ja?
I: Tak.
Ot: Mam! Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły, zapaliły papierosy wyciągnęły flaszki. Chodnik zapluły, ludzi przepędziły, siedzą na ławeczkach i ryczą do siebie. Wszyscy mamy źle w głowach że żyjemy, hej hej la la la la hej hej hej hej
Aka: O_o
I: Otohi piłaś coś?
Ot: Nie.
T: <zgłasza się>
D: Co?
T: Tobi nie wiedzieć o co chodzi.
D: Przecież to po naszemu jest.
T: Ale ja nie rozumiem.
Ot: Chodzi o to, że ja z innymi wyszłam ze szkoły, zapaliliśmy papierosy i wyciągnęliśmy alkohol. Napluliśmy na chodnik, ludzi wypędziliśmy, usiedliśmy na ławeczkach i zaczęliśmy śpiewać, że wszyscy mamy źle w głowach.
T: Aha.
S: Wiesz, taki zespół downa.
Ot: =_= Słyszałam.
S: ^^
Ot: …
Z: Witch! To my! A w nas potężna jest moc! Ratujemy świat, przed złem i nikt nie przeszkodzi nam a w tym! Nie przeszkodzi Witch!
Aka: O_o
I: Zetsu co ty odpierdalasz? O_o
D: No właśnie.
Z: No co? Akatsuki to Witch! ^^
O: Aha…
Ot: Hej!
P: Co?
Ot: Ale to nawet pasuje!
S: Że co?!
Ot: No tak!
S: Niby jak?
Ot: Bo tekst leci tak: czy wiecie która z nas panuje nad powietrzem… No to tu mamy Deidare ^^
D: Kpisz sobie? =_=
Ot: Nie ^^
D: Niby jak ja tu pasuje?
Ot: No bo wysadzasz bomby i czasami latasz na figurkach z gliny. No to powietrze.
D: …
Ot: Potem jest: kto królową ognia jest… No to Itachi.
I: O_o Czemu ja?
Ot: No bo twój klan słynie z ognistych jutsu ^^
I: Ale ja nie jestem kobietą.
Ot: No i co, ale masz ogień.
I: =_=
Ot: Później: czy wiecie której z nas jest posłuszna woda… No to Kisame.
Ki: ^^
D: I z czego się debilu cieszysz?
Ki: No bo mam wodę ^^
D: =_=
Ot: Więc Kisame nie trzeba tłumaczyć, czemu woda.
Ki: ^^
Ot: I na końcu: kto nad ziemią władze ma. No to tutaj Zetsu.
Z: Jej! ^^ Roślinki
Ot: Właśnie xD
Z: Dobre to jest xD
Ot: Śpiewamy?
Z: Tak!
P: Nie! >_<
Ki: Tak!
Aka,Ot: Czy wiecie, która z nas panuje nad powietrzem, kto królową ognia jest, czy wiecie, której z nas jest posłuszna woda, kto nad ziemią władzę ma, która. Uciekaj, bo nadchodzą no-we cza-sy…
T: <spierdolił>
Ot: A jemu co?
O: Zaśpiewaliśmy „uciekaj” no to uciekł.
Ot: Aha… O_o
Z: Jedziemy dalej? ^^
Ot: Nom xD
Aka,Ot: …Witch to my, a w nas potężna jest moc ratujemy świat przed złem i nikt nie przeszkodzi nam w tym nie przeszkodzi. Witch, Witch, Witch, Witch, Witch. Odmienimy świat o tak by już na zawsze bezpieczny był.
P: Ta końcówka jest zła.
D: Czemu?
P: Powinno być: odmienimy świat o tak by już na zawsze niebezpieczny był.
Ot: No też fakt, bo by organizacja przestępcza.
P: Właśnie.
Ot: Więc niech i tak będzie ^^
P: ^^
T: <przylatuje> Wymyśliłem piosenkę! ^^
H: Jaką?
T: Hej dzieci jeśli chcecie zobaczyć żelków świat, do sklepu dziś zapraszam was!
Aka: O_o
T: ^^
H: Nawet niezłe było xD
Ot: Popieram xD
H: Ja też coś mam ^^
Ka: Co?
H: <podszedł do mnie>
Ot: <dziwny look na niego>
H: Zabierz mnie swojego domu, nie powiem nic nikomu. Będziemy robić to, na sposobów różnych sto. Ze mną będzie Ci jak w raju, wiec siebie mi nie żałuj. Ja zrobię Tobą to, czego inne tylko chcą.
Ot: <szok>
Aka: O_o
H: ^^
Ot: Eee… Nie.
H: Nie?
Ot: Nie.
H: Dlaczego?
Ot: Bo nie jestem jeszcze gotowa.
H: Na co? Przecież już kiedyś z Itachim spałaś z Liderem tak samo.
Ot: Ale nie jestem gotowa na to by spać z tobą.
H: Rozumiem…
Ot: Ale nie martw się, może się doczekasz.
H: ^^
Ot: Więc się nie smutaj ^^
H: Dobra.
D: A wiesz co potem będzie? xD
Ot: Co?
D: Cztery razy po dwa razy, osiem razy raz po raz. O północy ze dwa razy i nad ranem jeszcze raz.
Aka: xD
Ot: O_o
H: Może xD
Ot: O_o
H: ^^
Aka: xD

Także więc mam poważny dylemat: zgodzisz się na to czy nie?


Notka została skomentowana przez:

No nie możliwe pierwsza O.O ?! No dobra, notka mocna a szczególnie ten moment z piosenką Witch xD Albo na końcu xD No to masz dylemat ^^. Z niecierpliwością lidera czekam na next xD  
~Yuki ^^, 2010-11-14 12:56

Boskie. To śpiewanie piosenek jest bombowe. Czekam na next:P Yuko 
~kimi0510@onet.pl, 2010-11-15 17:32

Boskie xD. Nie zacytuję tego co mnie najbardziej rozśmieszyło, bo bym musiała wkleić całą treść. Skąd ty takie pomysły bierzesz xD, że ledwo dokończam notki, bo nie mogę powstrzymać się od śmiechu. Czekam na next. 
~Kochi, 2010-11-15 19:39

super xD rozwala mnie xD bardzo fajna notka^^ pozdrawiam cieplutko:* 
~Neko-chan, 2010-11-16 16:24

Ła, no ty to masz konkretne pomysły ^^ Bardzo fajne 
~Shizuka-sama, 2010-11-16 22:52

heh , xD dobre było z tą piosenką , xD podoba mi się bardzo opowiadanko. zaprasza do mnie , na [closer-than-you-think].  pozdrawiam serdecznie ; * 
~nora., 2010-11-17 18:03

Super!!! Fajny pomysł z tymi piosenkami. Najbardziej podobała mi się piosenka Tobiego. A tak przy okazji zapraszam cię na mój nowy blog http://niepowtarzalna-historia-haruno.blog.onet.pl/. Pozdrawiam xD 
~Miyo, 2010-11-17 18:55

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz