poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Urodziny

Właśnie się przebudziłam i zerknęłam na zegarek. Było nieźle po 11. Wstałam szybko i się ubrałam. Zdziwiłam się która jest godzina, ponieważ zawsze pobudkę mieliśmy o 9… Poszłam do salonu, ale nikogo nie było. Gdzie ich wywiało? Weszłam do kuchni i…

Aka: NIESPODZIANKA!!!

O mało bym zawału nie dostała, ale musze przyznać, że im się udało xD

Aka: Wszystkiego najlepszego! ^^
Ot: Dzięki xD Skąd wiedzieliście?
I: A to już nasza tajemnica xD
Ot: Spoko, rozumiem.
P: Dobra ja pierwszy składam, życzenia…
Aka: <ustawiają się w kolejce do mnie>
P: No to ja ci życzę, abyś była jak twój Lider ^^
Ot: <lekkie przerażenie> Czyli?
P: Czyli, żebyś zawsze piła sake, korzystała ze słownika przekleństw…
Ot: …twojego xD
P: Taa xD I żebyś wszystkimi rządziła jak ja ^^
Ot: Dzięki, może się spełni. Chociaż przeklinać to już umiem ^^
 P: A to prezent ode mnie.
Ot: Sake i słownik. Dzięki xD
Ka: No to ja życzę, byś była bogata i oddała mnie te pieniądze.
Ot: Aha… Eee… dzięki.
Ka: Masz, to na kasę.
Ot: Skarbonka. Szkoda, że pusta, ale dzięki xD
H: Wszystkiego najlepszego ^^ <tuli mnie>
Ot: Dzięki ^^ <też go tule>
H: Prezent dla ciebie.
Ot: Duży…
H: No.
Ot: <otwieram> Wow! Taka sam kosa jak ty masz! Dzięki ^^
Z: Najlepszego. Ja mam bukiet dla ciebie.
Ot: Lilie! Dzięki ^^
T: Wszystkiego najlepszego Otohi-chan! ^^ <ściska mnie>
Ot: Dzięki Tobi <też go ściskam> …ale możesz mnie już pościć, bo mnie udusisz…
T: Dla ciebie. Sam zrobiłem ^^
Ot: O obrazek <oglądam> jaki… ładny ^^ Hmm… <przyglądam się mu> To jesteś ty… To ja… a to co za dziewczyna?
T: To jest Deidara.
Ot: Aha… O_o A czemu ma biust?
T: Tak jakoś wyszło…
D: >_< Teraz moja kolej! Ja ci życzę dużo szczęścia.
Ot: Przyda się xD
D: Prezent.
Ot: Glina?
D: Taa.
Ot: Dzięki! Będę mogła robić sobie własne bomby ^^
S: Najlepszego i żeby ci się wszystko układało w życiu.
Ot: Dziękuję Sasori.
S: Proszę. Myślę, że ci się spodoba.
Ot: Jakie ładne! Sam zrobiłeś?
S: Taa… <zawstydzony>
Ot: Śliczne. Podoba mi się ta marionetka.
S: ^^
Ko: <podchodzi do mnie>
Ot: Ona też mi składa życzenia? O_o
P: Jak widać O_o
Ko: Bihjdskjlsddfljkd
Ot: Eee… Dzięki?
Ko: Bojdsfhdf
Ot: Ładne origami. Dzięki.
O: Dużo słodyczy i jadu ^^
Ot: Jadu?
O: Tak ^^ Proszę to dla ciebie ^^
Ot: Jaki zajebiaszczy wąż! To dla mnie?
O: Tak.
Ot: Dzięki bardzo! Nazwie go Oro xD
O: …
I: Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń ^^
Ot: Dziękuje Itachi ^^.
I: To dla ciebie.
Ot: Co to jest?
I: Otwórz i zobacz.
Ot: Katana! Mam własną!
I: Cieszę się, że ci się podoba ^^
Ki: No to teraz ja. Życzę ci dużo zdrowia i żebyś była z nami długo.
Ot: Dziękuje Kisame ^^
Ki: A to prezencik ode mnie.
Ot: Złota rybka? Dzięki xD
Ki: Jak ją nazwiesz?
Ot: Samehada
Ki: Samehada? O_o Jak mój miecz?
Ot: Tak.
Ki: Fajnie xD
Ot: Dzięki wszystkim za życzenia ^^
Aka: Spoko ^^
P: No to co teraz chcesz robić?
Ot: Ty się mnie pytasz o zdanie? O_o
P: Dzisiaj masz urodziny, więc to twój dzień.
Ot: Wow. Fajnie xD
P: Więc co planujesz?
Ot: Może najpierw zjedzmy ten tort do którego Zetsu usiłuje się dobrać… xD
D: <do Zetsu> Zostawisz to!? >_<
Z: =_=
T: Tobi podzieli tort ^^
S: Ty nie podzielisz, bo zrobisz nierówne kawałki.
P: Dajcie, ja to zrobię =_=

Pein podzielił tort i wszyscy zaczęliśmy jeść xD Był bardzo dobry, bo czekoladowy xD Udało im się nawet zaśpiewać „Sto lat” nie fałszując, no pomijając Konan…

H: Więc co dziś robimy Otohi?
Ot: Może… Udamy się do mojego domu.
Ki: Domu? O_o Przecież jesteś w domu.
Ot: Tego prawdziwego.
P: Masz na myśli ten inny świat?
Ot: Właśnie.
I: Da się tam w ogóle teleportować?
Ka: Powinno się dać…
T: Tobi chce zobaczyć świat Otohi! ^^
Ot: No to jak? Idziemy tam?
P: Dobra… Raz mogę zrobić coś dziwnego…

No i przenieśmy się do mojego świata i mojego domu.

Ki: Fajny masz pokój.
Ot: Dzięki.
D: Ty rysowałaś te obrazki?
Ot: Tak.
D: Ładne.
Ot: ^^
P: Masz pianino?
Ot: Taa
T: Tobi może zagrać?
Ot: Jak umiesz…

Tobi usiadł przy instrumencie i zaczął grać. A właściwie fałszować… Podszedł do niego Kisame i zamknął klawiaturę na jego palcach xD

Ot: <do Kisame> Tylko mi go nie rozwal…
Ki: Dobra…
Ot: Jak ci się nudzi, to idź na dwór, tam jest staw z rybami.
Ki: Staw?
Ot: No oczko wodne.
Ki: <pobiegł szybko na dwór, ale za chwile wrócił>
Ot: Co się stało?
Ki: Tam jest pies O_o
Ot: No i?
Ki: Twój?
Ot: Taa.
Ki: Gryzie?
Ot: Nie, połyka w całości.
Ki: O_o
Ot: Żartuje =_=
Ki: Uff…
Ot: …
Ki: No to ja idę <poszedł>
I: A rodziców nie ma?
Ot: Pewnie gdzieś pojechali.
I: Aha.
H: Ale masz fajną tą chatę.
Ot: Dzięki, ale nasza wspólna jest lepsza, bo większa.
Z: Fakt. Idę na dwór faunę pozwiedzać <wyszedł>
P: Masz jakiś alkohol?
Ot: W barku w drugim pokoju. Wybierz sobie co chcesz.
P: Dzięki ^^
Ka: Za ile można sprzedać ten dom?
Ot: Nie będziesz mi tu niczego sprzedawał >_<
Ka: Dobra…
T: Tobiemu się tu podoba ^^
Ot: Miło mi to słyszeć.
S: To twoje zdjęcia?
Ot: Te na ścianie? Niestety tak… =_=
S: Fajnie wyglądałaś jak byłaś mała xD
Ot: Dzięki =_=
D: Gdzie Hidan?
I: Nie wiem, przed chwilą tu był.

Poszłam zobaczyć do drugiego pokoju, ale tam był tylko Lider grzebiący w alkoholach. Poszłam do kuchni i jak to zobaczyłam to myślałam, że mnie coś trafi…

Ot: Hidan!
H: Co?
Ot: Zabije cię!
I: Co się stało?
D: Właśnie, co?
S: Aha… O_o Już widzimy.
Ot: Hidan zaraz wypróbuje twój prezent >_<
H: Ale o co ci chodzi?
Ka: Nie gadajcie, że on tego nie widzi…
Ot: Patrz co zrobiłeś! Nie dosyć, że cała podłoga jest we krwi to jeszcze ścianę umazałeś!
H: <patrzy na ścianę> Ups…
Ot: Bo ci się akurat zachciało teraz rytuały odprawiać! >_<
H: …
Ot: Masz to posprzątać! I nie obchodzi mnie jak! Ma być czysto!
H: Dobra…
Ka: Ale żeś się wkopał…
S: Taa…
Ot: Niech on tam siedzi i to myje, a my wbijamy na kompa xD
Aka: Dobra xD

Także więc, zaczęliśmy grać na kompie xD Było nawet bardzo fajnie xD Moje najlepsze urodziny ^^

T: Fajną masz lampę <pociąga ją do góry i na dół>
Ot: Dzięki, ale zostaw bo urwiesz.
T: …
Ot: Kto teraz gra w Simsy?
H: Ja chcę! Ja chcę!
Ot: A posprzątałeś kuchnię?
H: Tak.
D: Serio?
S: Jakoś mu nie wierzę…
P: Ja też nie.
H: Posprzątałem >_<
Ot: Zaraz zobaczmy <idę do kuchni> O_o Nie wiem jak to zrobiłeś, ale umyłeś to.
H: ^^
Aka: O_o
H: No to teraz ja gram w Simsy.
T: Otohi-chan…
Ot: Co?
T: Eee…
Ot: Coś ty zrobił?!
T: Urwało się…
Ot: Mówiłam, żebyś nie ruszał tej lampy.
T: <płacze>
Ot: Nie płacz. Nic się nie stało.
T: Tobi poogląda sobie co masz w szafkach.
Ot: Dobra, ale nie zdemoluj mi pokoju.
T: ^^
Ot: Kakuzu przyczepisz to jakoś?
Ka: A czemu ja? =_=
Ot: Bo ty masz nici =_=
Ka: No dobra…
Ot: Dzięki.
P: Ja nie chcę nic mówić, ale powinniśmy już wracać.
Ot: Nie mam nic przeciwko temu.

Zawołaliśmy Zetsu i Kisame i teleportowaliśmy z powrotem do domu.

P: Nareszcie w domu ^^
O: Taa xD
S: Moda na sukces leci! Orochimaru chodź!
O: Idę! <poszedł>
Ki: Typowe jak dla nich.
D: Taa.
I: <do mnie> A ja mam jeszcze jeden prezent dla ciebie.
Ot: Naprawdę?
I: Tak.
Ot: Co to takiego?
I: Zamknij oczy.
Ot: Dobra <zamknęłam>
I: <pocałował mnie>
Ot: <szok>
Aka: <szok>
T: <zrobił nam zdjęcie> Ale ładna fota ^^
Ot: Tobi oddawaj ten aparat! >_<
T: Nie.
Ot: Tobi >_<
T: Powieszę te zdjęcie w korytarzu.
I: …
Ot: Zabije…
I: Zostaw go.
P: <podszedł do mnie i Itachiego> Macie. Przyda wam się.
Ot: Co to jest?
I: Ja już wiem co to jest… O_o
P: <wyszczerz>
Ot: ?
I: Gumki…
Ot: O_o
Aka: O_o
P: No co?
I,Ot: …

Ale czy wykorzystaliśmy to co dał nam Lider, to już nasza sprawa xD


Notka została skomentowana przez:

Ty i te twoje pomysły;] Misa 
~kimi0510@onet.pl, 2010-08-10 16:12

Ze względu na moją szaloną, niepowstrzymaną, dziwną i co tam jeszcze chcesz obsesje na punkcie Peina, wolałabym, żeby wypróbował te gumki z Otochi ON- a nie Itachi ^^ Taka moja mała obsesyjka ^^""" Ech, te twoje noteczki ^^ Czekam na next'a! 
~Shizuka-sama, 2010-08-10 22:01

ja tam bym wolała aby Hidan ^^ ale była by beka na maxa ^^ 
~Kara, 2010-08-10 22:19

1000 lat kochana! xD Notka niezła i jak zwykle uśmiałam się do łez... Prezent od Itachiego był chyba najlepszy xD 
~Michiyo, 2010-08-15 17:28

1 komentarz:

  1. Sto lat, sto lat. Kurwa >.< co tam sto. Tysiąc lat :) . Niech ci się układa. Notka zajebista. Ach zapomniałabym. Jeszce prezent ( daje czekoladki, kajdanki i czołg). Wszystkiego najlepszego!!!!!!! Natidyba20

    OdpowiedzUsuń