wtorek, 7 sierpnia 2012

Dziwny Hidan

Następnego dnia…
 
H: <obudził się>
Ot: <śpi>
H: <patrzy na nią>
Ot: <śpi wtulona do poduszki>
H: <wstał i poszedł do łazienki wziąć prysznic>
Ot: <obudziła sie i poszła do łazienki>
H: <stoi goły przodem do niej>
Ot: O_o
H: <stoi nie wiedząc co robić>
Ot: <gapi sie na niego>
H: Eee...
Ot: Ja może wyjdę... <wyszła>
H: <ubrał sie szybko i wyszedł>
Ot: Przepraszam, nie chciałam wejść
H: Nic się nie stało
Ot: <poszła do łazienki i załatwiła to co miała i wyszła ubrana>
H: <usiadł na łóżku>
Ot: Dzięki za przenocowanie
H: Drobnostka
Ot: <poszła do kuchni>
Ki: <lata po kuchni z jej stringami>
Ot: Co ty robisz?! O_o
Ki: latam z twoimi stringami
Ot: Jesteś jebnięty =_=
Ki: I ty też.
Ot: <walnęła go>
Ki: Auć!
Ot: >_<
I: A gdzie Hidan?
Ot: W pokoju
Z: Pewnie sie masturbuje
Ot: Nie masturbuje sie =_=
Z: A skąd wiesz?
Ot: Bo widziałam <wyciągnęła sake z szafki>
Z: Co?
Ot: A Kisame ci sikał do kaktusów
Z: <walnął Kisame> To za me kaktusiki
Aka: <śmiech>
Ot: <poszła do Lidera, zapukała i weszła>
P: ?
Ot: <postawiła sake na jego burku>
P: <wziął>
Ot: Przepraszam za wczoraj i to sake to nie za wybaczenie, tylko tak przyniosłam
P: Aha <wypił>
Ot: Co chcesz na śniadanie?
P: Sake
Ot: <poszła po jeszcze jedno i mu przyniosła>
P: Dzięki
Ot: Czy mogę coś zrobić?
P: Zależy co
Ot: <chciała coś zrobić ale wpadł Zetsu>
Z: <wpada> Hidan zniknął!
Ot: Jak to zniknął? Pewnie nawóz przeholowałeś
Z: Nie ma go nigdzie a nawet jego rzeczy nie ma
Ot: Pein wywaliłeś go z organizacji?
P: Nie
Ot: <poszła do jego pokoju, ale go tam nie zastała, wiec wyszła na dwór> Hidan!
H: <idzie se drogą z bagażami>
Ot: <podbiegła do niego> Co ty robisz?
H: Nie widać?
Ot: No chyba cie powaliło. Dokąd idziesz?
H: Wracam do wioski
Ot: Dlaczego?
H: Bo taka mnie chęć naszła
Ot: Jakiś powód musiał być
H: Taki, ze chce wrócić do wioski <nie patrzy na nią>
Ot: <złapała go za rękę> Niby tak nagle masz chęć powrotu do wioski. Czemu chcesz odejść?
H:a niby czemu miałbym nie odchodzić?
Ot: Od zawsze byłeś w Aka i nagle idziesz?
H: Tak
Ot: =_=
H: <ruszył dalej>
Ot: Nie idź
H: Czemu?
Ot: Bo bez ciebie będzie smutno
H: Jest jeszcze Kisame i Zetsu
Ot: Ale oni nie dają mi takiej radości  jak ty
H: no to masz pecha
Ot: Proszę zostań
H: Idź sobie do Itachiego w końcu chcesz sie za niego wyjść
Ot: Powiedział ze sie może ze mną ożenić dopiero jak skocze szkole =_= A ja nie chce tyle czekać
H: No to masz jeszcze Peina
Ot: Może i mam, ale chce abyś został w organizacji
H: Chce wrócić do rodziny
Ot: Z tego co wiem to jej nie masz
H: >_< Musisz o tym pamiętać
Ot: Musze. My jesteśmy twoja rodziną
H: Nie wrócę
Ot: Odchodzisz z mojego powodu, mam racje?
H: <milczy>
Ot: Odpowiedz
H: Odejdź proszę
Ot: Chce odpowiedzi
H: Niby jaką chcesz odpowiedz? Odchodzę i tyle po co tu sie kruczków doszukiwać
Ot: Tego, że nagle odchodzisz. Powiedz czy to z mojej przyczyny?
H: Tak.
Ot: Dlaczego? Tylko nie kłam
H: bo już raz miałem złamane serce i nie chce znów cierpieć bo zakochałem sie w niewłaściwej osobie
Ot: Zakochałeś sie we mnie?
H: Tak <ruszył dalej>
Ot: Masz trzy dni. Jak nie wrócisz do Akatsuki to ściągnę cie osobiście
H: Nie wrócę juz
Ot: wrócisz
H: Nie
Ot: Tak i koniec kropka <poszła>
H: <poszedł>


Notka została skomentowana przez:

Eeee noo.. Kurde. Przyznam się, że się troche zawiodłam ;/
Troche mało smiesznych akcjii. No i czemu i na jakiego KIJaa. takie krókie ;(( Buuuu. łeee >.< Piszz.. szybko..!! nosz i nie mozesz przeciez tak Hidanka zostawićc. Ej.. No ale jest jeszcze Pain ^.^
 
~Catrin, 2011-02-26 17:29

krótko coś... aż się zdziwiłam^^ ale notka i tak super xD rozdział świetny i bardzo mi się podoba xD pozdrawiam cieplutko:*  
~Neko-chan, 2011-02-26 18:36

No w życiu bym nie pomyślała! Z parodii się wyciskacz łez zrobił... Jeszcze trochę to to będzie jakaś portugalska telenowela (czy inne takie cuś) w wersji Super Deluxe a la Akatsuki. Nie mówię, że mi się nie podoba, ale się przyzwyczaiłam do komedii i trudno mi ot tak zmienić nastawienie do tych pierdzieli w szlafrokach. I coś krótkie to było, więc się nawet nie zdążyłam wczuć.. 
~Emika Shunaru, 2011-02-26 20:11

Hmm, hmm, rozejm z liderem ^_^. I biedy Hidanek T^T i biedne kaktusiki Zetsu xD. Notka fajna ale krótka :/ Przeżyje xD Czekam na nexta ^_^  
~Yuki ^^, 2011-02-26 21:59

Nie wiem czy cię to zainteresuje. Od razu mówię że nie chcę polecić bloga. Czy mogłabym cię prosić o pomoc? Mam koleżankę która zawiesiła bloga z braku pomysłów. Próbuję jej pomóc i piszę do wielu blogów z prośbą o pomoc. Czy mógłbyś/mogłabyś wysłać na mojego maila jakąś miłą motywację. przekazują te prośby potem tej koleżance. Bardzo proszę! fajnie by było gdybyś podał/podała mi adres swojego bloga i napisał/a o czym jest. Na pewno wyląduje w polecanych na moim blogu. Jeszcze raz proszę! to mój mail: alascibiorek@op.pl 
~mlinka jane (smuutna), 2011-02-28 15:42

1 komentarz: