sobota, 4 sierpnia 2012

Informacje

Blogi "Akatsuki - Otohi - Parodia" i "Teatr Akatsuki" zostały przeniesione z Onetu.

Komentarze, które zostawiły osoby na starych blogach na Onecie, zostały skopiowane i umieszczone pod notkami. Zrobiłam to z uwagi na szacunek i wdzięczność komentujących i czytających moje blogi.

Jeśli ktoś chce być powiadamiany o nowych notkach niech zostawi komentarz w Menu w Powiadamiam. Proszę o zostawienie informacji gdzie się chce być powiadamianym (adres bloga, mail itp.). Jeżeli jest możliwość posiadania innej formy miejsca powiadamiania niż gg, prosiłabym nie podawać numeru gg, ponieważ jest to dla mnie trochę utrudnienie przy wysyłaniu powiadomień.

Utworzona zakładka Inne mieści w sobie Dialogi oraz Partówki związane z Akatsuki. Notki te są odrębne i nie dotyczą głównej parodii. Niektóre z nich były pisane z pomocą Yuko.

1 komentarz:

  1. Droga Otohi,
    Bardzo Cię przepraszam, że nie komentowałam. Ostatnimi czasy, mam mało czasu i wgl... Obiecuję, że kiedyś wrócę do czytania, jednak nie teraz.
    Przepraszam za kłopot i dziękuję za informowanie

    OdpowiedzUsuń